четвртак, 15. март 2012.

Dečji memorandum


Ne kvari me!
Znam da ne treba da imam sve što tražim, samo te proveravam. 




Ne boj se da budeš odlučan sa mnom!
Ja to više volim, tad znam gde sam. 






 
Ne koristi silu protiv mene!
  To me uči da je sila jedino rešenje.




Ne obećavaj!
Možda baš to nećeš moći da ispuniš, a to će narušiti poverenje koje imam u tebe. 


Ne brini zbog toga što malo vremena provodimo zajedno!
Važno je kako se ono provede. 



Pokaži primerom kako se treba ponašati! 









Zapamti!
Više učim od primera nego od kritika. 









Ja te mnogo volim, molim te vrati mi ljubavlju.








*OljaKa

PS: Tekst je prepisan sa plakata na zidu u hodniku Specijalne bolnice za cerebralnu paralizu i razvojnu neurologiju.

Нема коментара:

Постави коментар

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)