субота, 13. октобар 2012.

Sudbina jedne gliste







Letnja kiša je krupnim kapima kvasila žednu zemlju. Ispružena svom svojom dužinom, negde oko dvadesetak santimetara, ležala je na dvorišnoj stazi, tik uz leju humusa.
-   Oh, kako mi prija da ispravim prstenove,
   milina jedna, pomisli lenjo i otpuza u
     rastresit humus.       Kako je ovde velika gužva,
   nas je mnogo, a hrane malo. Zašto nas ne raseli?
  Bar ove žgoljave, male da premesti. Sve mi je
 teže da se otimam za hranu sa njima.
U trenu, dok je o tome razmišljala, izgubila je ravnotežu.
   - Šta je sad ovo? Zamalo nezgodno da skliznem.  Šta se dešava? Zašto je odjednom ovako tesno, a i vazduha nema dovoljno?   Kuda ćemo, baš  mi, sve stare, spore i debele, gde nas to vodi?
     - Uh, zavrtelo mi se u glavi, dokle će da me zamotava?

- Joooj, pa on me probada...
    -  Brrr, ala je hladno. Gde sam ja? Kakva je ovo čudna trava što me golica? Šta me to vuče ko teg dole?
- Ko je ovo? Zašto juri ka meni? Moram da se sklupčam. Uh, u zadnji čas.
Otišla je. O neee. Evo je druga.
- Hej, pa to je riba! Šta ću ja u vodi? Oooo, pa ona hoće da me ugrize!
Šta sam joj ja zgrešila?
      U poooomoć!
Zveckanje zatvorenih čeljusti prigušilo je krik. Riba je poletela u vis.
- Oho, kakav lep komad, porcijaš. Ala su danas alave, grizu k'o lude. Možda im prijaju ove debele gliste koje sam kupio za mamce, pomisli ribolovac vešto skidajući ulovljenu ribu sa udice.


3 коментара:

  1. Uz ovaj post dobro bi došla pesma Đorđa Balaševića "Bluz mutne vode"
    http://www.youtube.com/watch?v=cdZW0xFp3pc

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro došao na moj blog Exxx! Veoma mi se dopala tvoja ideja da jedan stari hit Đorđa Balaševića svira uz ovaj moj post. Hvala:)

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)