субота, 03. август 2013.

Zelene oči moje majke


Jednom, davno, dok sam još bila devojčica, napisala sam pesmu o očima moje majke. Imala je sličan naslov ovoj.  Moja mama je mnogo volela te stihove posvećene njoj i dugo je čuvala tu svesku u koju sam ja zapisivala svoje, kako sam ih  nazivala, zapise u trenutku inspiracije. Ne znam gde se zagubila ta sveska, ali znam da su mi  ove godine, na dan kad mi je užasno nedostajala moja mama, petog jula,  u noći, navrli ovi stihovi i jednostavno sam morala da ih zabeležim.
Možda i nemaju neku spisateljsku vrednost, ali sam sigurna da će ona, kojoj su posvećeni, prepoznati ljubav koju sam htela njoj da iskažem, kao i nekada davno.
Čovek se vremenom pomiri sa gubitkom najdražih, ali taj gubitak nikada ne preboli.


Ja bih još na   tren da verujem u bajke.
Da je ćutim i kad pokraj mene nije.
Da me opet prate oči moje majke,
da mi ruka njena kosu pomiluje.

Da zamene crne, mirne, plave   noći.
Da se snovi nižu, raskošni, u nizu.
Da nad mnome bdiju moje majke oči,
da budu kraj mene, kao nekad, blizu.


Avaj. Pusti snovi. Ne postoje bajke.
Život nije more. On je reka, teče.
Zgasle su za uvek oči moje majke,
a bol neprolazni još mi dušu peče.


Svet ću da obojim u zelenu boju.
da svakoga dana oči njene gledam.
Da u njemu vidim milu majku svoju
I da do svog konca sećanju se predam.

Da joj duša s mirom večni san odsanja,
svirajte joj nebom ruske balalajke,
a u mom će srcu večno da odzvanja
najlepše su bile oči moje majke.




16 коментара:

  1. Одговори
    1. Laž Neg, ali verujemo u nju jer nam je tako lakše. A nije :(

      Избриши
  2. Одговори
    1. Pisano srcem, na rođendan moje mame koji nije dočekala :(

      Избриши
  3. Искрени стихови... Разумем те... Нарочито стихове
    "u mom će srcu večno da odzvanja
    najlepše su bile oči moje majke."
    Не лечи време ништа, али је добро сећати се... И бол добије неку другу димензију... Ти си га преточила у стихове, и поделила са нама... Хвала ти!

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo! Ovaj post sam propustila tada, ali nije kasno ni sada.

    ОдговориИзбриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)