недеља, 26. октобар 2014.

Samo nebo zna




Kad padneš pa ustaneš, naučiš da hodaš i nastavljaš.
Dalje.
U život i nova padanja, u nove snove i nadanja.

Na klizavici i nizbrdici, balansiraš, širom otvorenih očiju.
Paziš.
 Da nekog ne zgaziš, da te oni koji kraj tebe promiču,
otrovom svojim ne dotiču, dok kliziš ili hodaš.
Dalje.
U život i nova padanja, u nove snove i nadanja.

Na putu kamen, teret, preskočiš ili zaobiđeš.
Poneki poneseš. Tako je suđeno.
Kažu, to je tvoje blago pronađeno, tvoj deo  kolača.
Usud.
Skakućeš, trčiš u život, lepršaš i često se praviš lud.
A nisi.
Jedan od bezazlenih ti si, koji voli i veruje.
U život i nova nadanja, u snove i neka nova padanja.

Dok živiš, traješ, ideš, padaš, ustaješ, bauljaš,
oklizneš se, teturaš, hodaš čvrsto, padaš.
Pa sve iz početka, do samoga kraja.
A gde je kraj, pitaš se dok prašinu sa sebe otresaš?
Koliko još?
Samo nebo zna. Modrice života te krase. Svrbe, žigaju, bole.
 One u duši najviše.

Sebi kažeš, dokle? Ne mogu više.
Ipak se nadaš da još traješ i da si poslednji put pao.
Da ti je nebo sreću namenilo i ideš dalje.
Bez straha.
U život, u nove snove, u nova nadanja i padanja.
Do poslednjeg daha.

21 коментар:

  1. Одговори
    1. Hvala draga moja Meri. On mi je velika pomoć u ovoj životnoj trci, veliki drug u trenucima samoće i na neki način i lek za sve to zajedno :)

      Избриши
  2. Hvala Olja.
    Ovo je divna pesma. Tako istinita. Nemamo izbora, moramo dalje, ali snaga se istrošila. Dokle...to samo Bog zna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, što postojiš i što i neznajući daješ snage drugima da ustanu i idu dalje. I naravno, što čitaš moju svaštaricu ;)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Tako je Rale, živeo moj tablet, Obrad! Jer donosi radost ;)

      Избриши
  4. Ipak se nadaš da još traješ i da si poslednji put pao.

    Svaka čast, Olja, što reče Merima, tablete te očigledno inspiriše. A ovaj stih, citirani, meni je najvažnika poruka... dabogda te pratila do kraja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Neg. Obrad, moj tablet, jeste, delimično, odgovoran za ovu inspiraciju, sveostaloje život, naš, moj, nečiji..I, iz tvojih usta u Božje uši ;)

      Избриши
  5. Evo, čitam te u Maroku! Pijuckam kafu, sunce na zalasku... Volim tvoj optimizam! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da uživaš ;) Optimizam je naša zajednička osobina ;) Hvala što si u toj lepoti našla trenutak da pročitaš moj trenutak inspiracije.

      Избриши
  6. Baš dotiče u srce, sve uvijek iznova,.. Dobar post, pozzz

    ОдговориИзбриши
  7. Браво Оља...дивно написано...
    прави борац си, судећи по стиховима

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Luna :) Dobro si zaključila ;) Drugačije ne umem.

      Избриши
  8. Lepa, vraćala sam se nekoliko puta da je opet pročitam... Sada sam u fazi - dokle... sva sreća da sam okoreli optimista :-)
    Dopada mi se, svaka čast!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim rečima Ondinijana. Lepo je znati da ima okorelih optimista ;) I ja sam :)

      Избриши
  9. svaka ti cast najezila sam se dok sam citala i mislim da cu opet

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Domina. Ovo sam napisala u dahu, za bukvalno 10 minuta. Ti shvataš zašto. I ja je od tad čitam svako jutro, kao mantru, molitvu i..idem dalje.

      Избриши
    2. TI SI DUHOVNI LEK I STALNO ME NESTO TERA DA O TOME MISLIM STA SI NAPISALA

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)