уторак, 16. децембар 2014.

Ne sol'te mi rane





Dolazi još jednom godina nam Nova,
 doneće nam zdravlje, ljubav, novac, sreću,
glava mi još puna, divnih, starih snova,
al' da lažem nikog, ne volim i neću.

Da se zavaravam da mi je potaman,
snovi jesu lepi, ali se ne jedu
biće svima bolje, aman,
daj nam Bože, barem, jednu manje bedu.

Svi mislimo nekad beše mnogo bolje,
bilo jeste tako, jer smo bili mlađi.
Radilo se teško, s mnogo više volje
I hleb nam je onda bio mnogo slađi.

Svi pamtimo neke, lepše prošle dane
I želimo delić, sličan da nam bude
od srca vas molim, ne sol'te mi rane
I ovo što nam je i to je za ljude.

Pričam kao vergl, navijeni, kažu,
kada banku uzmem ne umem da stanem,
niko sebe ne vidi, ali, svi ne lažu,
Ja bih zrno jedno, samo  da opstanem.

Za milost vas molim, ne sol'te mi rane,
kao i vi čovek sam od mesa i krvi
pa i mene krase vrline i mane,
I hiljadu misli u sekundi vrvi.

Da se razumemo, prošlost ne dozivam,
nek ostane tamo, ja ću da je pamtim.
Ja budućnost lepšu u snove prizivam
nek je samo bude, pa ću da je zlatim.

I u srcu svome dobrom ja se nadam
nek prođe i ova, kao što su druge
ja molim da više, od ovog ne stradam
nek je na veselje, u zdravlju, bez tuge.








6 коментара:

  1. Divnu su pesmu sročila.
    Ja se više ničemu ne nadam. Držim glavu uspravno, ali krajnjim snagama.
    Moje pesme više ne postoje, volim samo ćutanje.
    No, ovde sam još uvek, a i to je nešto.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. "Dum spiro spero" - stara latinska izreka Neno koju nikako ne zaboravljam ;) Zato ne dam da mi ini kvare i ubijaju nadu.

      Избриши
  2. Odlični stihovi Olja...
    Neka bude na veselje, u zdravlju i bez tuge...daj bože da bude

    ОдговориИзбриши
  3. E ja ti zelim sve nalepse sto moze u Novoj godini prvenstveno dobro zdravlje za tebe i tvojim najmilijima da te sreca prati i da budes optimista kao i do sada Pesma ti je divna lepo napisana sto se od tebe i ocekuje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Domina na lepim rečima. Uzvraćam od sveg srca :)

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)