недеља, 22. фебруар 2015.

Vreme





 Vreme radi za sve.
Za tužne i usamljene
za srećne i ostavljene,
za tihe i nestrpljive,
za jake i ranjive,
za siromašne i bogate,
za ružne i lepe.


Vreme donosi sve.
Nekome sreću, nekome tugu,
nekome oblake, a nekom dugu,
nekome nadu u bolje sutra,
nekome sumorna,  tužna jutra,
nekome ljubav i zagrljaje,
a nekom poslednje otlucaje.


Vreme i odnosi sve.
Odnosi želje, odnosi nade,
odnosi zabrane i ograde,
odnosi plač i osmehe s lica,
i setnu muziku s naprslih žica.
Odnosi oluje i oblak plav
odnosi sve u zaborav.



                                                                            

11 коментара:

  1. Тешко, тешко ми је да коментаришем песме!
    Твојима се увек посебно обрадујем и у њима уживам! :)
    Огњена Лазић

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je Ognjena, da si bila u gostima i da ti se pesma svidela :)

      Избриши
  2. Divna je. Svima nama vreme isto donosi i odnosi, pa kad nam šta zapadne. Glasam za dugu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja glasam za dugu, za sve Suzana ;) Hvala na komentaru i što čitaš moja pisanija ;)

      Избриши
  3. Izvanredno Olja! Uzivala sam čitajući tvoj blog !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Raduje me Divna da ti se dopalo i da si čitala moja tzv. pisanija ;) Hvala na poseti i dođi opet :)

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)