среда, 01. април 2015.

Sanjajmo



Možemo da se nadamo boljem sutra.
Nada ne košta ništa, ne pozajmljuje se.
Besplatna je za sve ljude bilo gde da su.

Možemo da sanjamo, snovi su za maštare.
Za sve koji dušom zbore i ljubav neštedimice dele.
Onima koji kleče, i koji se krste i koji samo prirodi veruju.

Da sanjamo sreću, dok smrt nam za vratom dahće.
Dok iznad nas sijaju zvezde i Danica međ njima kolo vodi.
Iz bede da nas u rajsko naselje odvede.

Možemo da verujemo jer vera snagu daje.
Da život živiš bez ropca i straha od sutra.
Bez bremena od juče da okov ne bude.

Možemo da molimo, molitva srce milošću greje.
Da ljudima damo kad ne traži niko.
Da ima za sve, a opet pretekne.

Da sanjamo sreću, dok smrt nam za vratom dahće.
Dok iznad nas sijaju zvezde i Danica međ njima kolo vodi.
Iz bede da nas u rajsko naselje odvede.


Možemo da tražimo, kad tražiš nađeš
i sreću i zdravlje i ljubav i druga.
I sve ono što znali nismo.

Možemo da spavamo dok nam život teče
I radosti prolaze u mimohodu
bez nas sa drugim na čelu kolone.

Dok smrt nam dahće za vratom, da sanjamo sreću
i Danicu međ zvezdama kako vodi kolo
i sija dok nas u rajsko naselje vodi.

5 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala Meri. Ja veoma volim kad baš ti pročitaš moja pisanija u trenutku inspiracije :)

      Избриши
  2. Ja sve čitam, ponekad sa zakašnjenjem, ponekad nemam vremena da pišem komentare, ali kad me nešto ovako inspiriše jednostavno, moram! :D

    ОдговориИзбриши
  3. Divno, sve što čoveku treba na jednom mestu. :)

    ОдговориИзбриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)