недеља, 02. август 2015.

Ti



Ti si moja prva misao u rana jutra.
Moja čežnja skrivena duboko, u duši.
Moja vera u novo srećnije sutra
koje čak ni granit neće da razruši.

Ti si mojim snovima slatko nadahnuće.
Ti nosiš u sebi izazov i mir.
nek budi me nežno, s smeškom u svanuće
sjaj očiju tvojih, tvojih ruku dodir!

A ja, ja te volim u sva jutra rana
kad gledam te kako žuriš novom danu.
Da ubereš nova polja rascvetana,
da celog života sa nama ostanu.



PS: Napisano jedne davne godine na Svetog Iliju :)

2 коментара:

  1. Duboko me dirnula pesma, Olja, a i fotografija je prelepa.
    Kad boluje voljeni, bolujemo i mi, a ljubav traje.
    Budi mi dobro, draga!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam imala nameru da je delim ni sa kim, ali je ovog puta ona lek. Hvala Neno ;)

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)