среда, 04. октобар 2017.

Gde spava duša







U Zoru se Zorica rodila.
Sunčica je Sunce prigrlila.
Dve sestrice, blizančice,
dan su novi najavile.
Najavile vile male
I odmah se sporečkale.

Gde spava duša Sunčice?
U ptičjem gnezdu Zorice.
E nije tako - reče Zorica!
Nego je kako - upita Sunčica?
Pitajmo šumu, reče Zorica,
ona nek kaže!
Šta ako slaže - dobaci Sunčica?
Dobro onda ti prva budi,
al pravo sudi!
Gde spava duša reci svima?
Spava u granju,
sa miševima,
i u prvom svitanju.
Druži se s srnama,
s budnim sovama,
s jezerskim pastrmama
i kurjacima.
Zaspi i među zovama,
a igra se s potocima.
Ponekad oblake pojuri,
da jastuk sebi namesti
i vazda žuri
ne iz obesti.
Već iz želje da stigne,
svuda, da bude.
Nekad u trku namigne
na sve ljude.
Na livadi kolo vodi,
sa zrikavcima i travom,
i barkama morem brodi.
Duša caruje srcem i glavom
reči ljubavi niže
najlepših snova nisku.
Ona leti i svuda stiže
I znaj, kad čuješ vrisku
dece vesele razigrane
to duša peva pesme razdragane.
Al znaš li Zorice,
gde spava najviše?
Reci Sunčice,
tiho najtiše,
da vetar ne čuje.
Hoću Zorice,
zbog tebe najviše.
Da cipele brze ne obuje,
pa da se razmaše,
i odnese mi tebe.
Jer duša moja u tebi spava,
sestrice moja mila
i srce te voli više neg' sebe.
Ta tvoja tršava glava
radosna il' ljuta bila
za mene je celi svet.
I neka čuje i ptica i cvet
ti si Zorice moja duša.
A Zorica trepće, ćuti
zagrlila bi ceo svet
i sve to rečeno sluša.
Srce joj galopom juri
a oči ko vatra sjaje
u Sunčicu srećna zuri.
I sestri ruku daje
pa zadovoljno progovori;
Dušo duše moje,
sve si baš lepo rekla.







12 коментара:

  1. D.
    Razgali mi dušu od jutros! Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dejo, druže moj, hvala tebi od srca. Zadovoljstvo je i moje :)

      Избриши
  2. Divna pesma draga Olja a ja sam prwsrećna da napokon mogu da ostavim neki komentar jer mi to da sada nikako nije polazilo za rukom a pratim i sa zadovoljstvom pročitam sve što napišeš.Mira Božanović

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja do neba! Raduje me da ti je najzad pošlo za rukom da ostaviš svoj trag na mom blogu <3

      Избриши
  3. Одговори
    1. Oo Monika, dobrodošla na moj blog! Raduje me da ti se dopala. Hvala za komentar, od srca.

      Избриши
  4. Одговори
    1. Meri hvala od srca. Ti si mi dala ideju da se o ovoj temi izrazim na ovaj način.

      Избриши
  5. I neka čuje i ptica i cvet
    ti si Olja Ka moja duša.

    ОдговориИзбриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)