понедељак, 16. октобар 2017.

Putuj prijatelju moj




Putuj prijatelju moj,
na put sa kog se niko vratio nije.
I gde nas nema više.
Putuj i ne pitaj
zašto mi suza lice mije
iz grudi teški vapaj izdiše.
Putuj prijatelju moj
stazom gde ne čuješ moj glas
 gde nema ničeg što je naše.
Putuj i ne brigaj
ko će biti moj spas
i što neke nade nestaše.
Otputuj na svoju zvezdu
što već te dugo i željno čeka
i samo za tebe sija.
Sitna je, mala i mnogo daleka
Za tobom, kad dođe, moj čas i vreme
sasvim sigurno stižem i ja.
Opet ćemo ti i ja zajedno biti
juriti vetar kroz njive obrane
i od magle bežati trkom.
Sa zvezdama čekati zoru da osvane
u našem vrtu čudesno lepom
ponovo ćeš srećno ti mahati repom.
Ja ću opet videt divne oči tvoje
svetlucave, tople što ih niko nema
i maziti tvoje uši od velura.
Gledati te kako ližeš ruku moju
dok za tebe slasne zalogaje sprema
a njuška se tvoja ko slučajno gura.
Trčaćemo opet pored reke Save
i juriti trčke kraj starih topola.
A ti ćeš lajati ko opasan da si.
Smejaću se glasno kao nekad što sam
i paziti da te ne udare kola
ili da te neka bara ne pokvasi.
I ješćemo grožđe, ono naše crno
staviću ti novu na vrat ogrlicu.
Kao nekad bićeš, mlad i jak i snažan.
Pa ćeš onda, kao pojuriti pticu
da ne krade travu iz Čudesnog vrta
U krug ćeš šetati, pravićeš se važan.
Samo putuj mirno prijatelju moj
I zasijaj meni sa te tvoje zvezde
I čekaj na mene, napravi mi mesto.
Da se tu kraj tebe ušuškam i ja
ko ptice kad se ugnezde
a ja ću te dotle spominjati često.

 PS: Posvećeno mom psu Srećku kojeg od danas nemam više :(

12 коментара:

  1. Drugi put pišem komentar, jer ovaj Interent zeza nešto. Da se ponovim. Moja majka ( a i mi muški u porodici) još uvek ne može da prežali našu ljubimicu psa Ninu, koja je umrla pre 7 godina. Životinje pamtimo jer nas nisu nikada uvredile, povredile, osramotile, bile zavidne, zabile nož u leđa, za razliku od nas ljudi. Otišao je i tvoj pas u pseći raj, nadam se da će sresti i našu Ninu. Držte se!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve si lepo rekao Mike Powx. I ja se nadam da će mu tamo biti dobro i da će pozdraviti vašu Ninu. Samo oni koji su imali psa mogu i da razumeju koliki je to gubitak. Hvala za lep komentar.

      Избриши
  2. Још увек имам осећај да су ту крај мене, неки од мојих мезимаца који су одлазили када сам била дете, девојчурак, девојка... И још боли... Само се човек током времена навикне на ту тињајућу бол...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Daaa u pravu si Nado. Utrniš i prihvatiš jer moraš. Hvala na podršci i komentaru. Znači mi.

      Избриши
  3. Olja, divna kuca, imali smo to zadovoljstvo da je upoznamo. Neka su mu svetli putevi tamo gde sada hodi... Žao mi je, draga...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meri od srca hvala. Moj Srećko je bio zaista jedinstven u svom rodu. I ja se nadam da ga više ništa ne boli.

      Избриши
  4. Žao mi je Oljo, mogu samo zamisliti kako ti je :( Što i Mike kaže, oni nas niti povrijede, niti razočaraju, a priušte nam godine smijeha i sreće. Predivna pjesma za jedno predivno četveronožno biće <3

    ОдговориИзбриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)