среда, 15. август 2012.

Deca uče od načina na koji žive




Ovo su misli jednog zaista mudrog čoveka koje sam ja kao roditelj pokušavala da ispoštujem.   Da li sam uspela u tome, nisam sigurna jer naiskrenije mislim da su moja deca moj najveći ponos i moj najveći poraz.




 


Dete koje živi s’ podsmehom uči se da bude stidljivo.







      Dete koje živi sa zamerkama uči se da osuđuje druge.






Dete koje živi sa nepoverenjem uči se da podvaljuje.




                       Dete koje živi sa ljubavlju uči se da voli.








Dete koje živi sa istinom uči se pravdi.







                  Dete koje živi sa pohvalama uči se da poštuje.





Dete koje živi sa znanjem uči se mudrosti.








Dete koje uči sa srećom pronaći će ljubav i lepotu.



                                                                                                      Bertran Rasel







10 коментара:

  1. Super ti je - i post i novi vizuelni identitet, čestitam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga moja Neg, ali to mi je sve uradila naša Tijana Sonatasky (sonayreona.wordpress.com).
      Presrećna sam, zahvaljujući njoj :)

      Избриши
  2. И ја се трудим по тим правилима да васпитавам децу... Видећемо да ли ћу бити успешна (још су мале)...
    Лепо ти сад изгледа овај блог :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da ti se dopada Suzo, jer sam ja presrećna da je ovakav i sve to zahvaljujući mojoj mladoj FB drugarici Tijani Sonatasky (sonayreona.wordpress.com).
      Što se tiče dece, čak i ako sve ovo odradimo kako valja, uvek nas nešto može iznenaditi jer, ceo život je lutrija, na neki način ;)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala Miloše :) Zato se moj blog i zove "Od svega po nešto" jer mene malo šta ne zanima, a radoznalija sam od mačke ;)

      Избриши
  4. Predivno <3 Ja sam još relativno friško na tom putu, ima uspona i padova, ali trudim se da naučim na greškama, ili ono dobro da proširim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Put je dug i težak, ali vredi svaki korak i svaka greška, jer sa njima i mi rastemo. Hvala ti na komentaru Mirna :*

      Избриши

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)