уторак, 13. март 2012.

Casual ili šljampavo






Danas sam bila u sudu, u svojstvu svedoka, drugi put u svom životu, ali ovog puta u Zrenjaninu. Zgrada suda je jedno lepo, prilično oronulo staro zdanje, rekla bih još iz doba Marije Terezije, ali ne smem da tvrdim, neposredno pored slepog rukavca reke Begej i meni se veoma dopada, kao i sam grad Zrenjanin uostalom. Uopšte uzev, volim Vojvodinu, njena mesta i sela, ma volim sve vojvodjansko, a nisam Vojvodjanka. No, ne bih o tome.
Dok sam od ulaza, koji se isto tako dobro čuva, valjda kao i sve državne zgrade od važnosti, a valjda sudovi to jesu, stigla do odredjene sobe, morala sam da ispešačim dosta dugih hodnika. Unutrašnjost same zgrade samo zahvaljujući svojoj starosti deluje impozantno, no što se tiče očuvanosti, ne zaostaje iza već pomenute fasade. Uz put, a i dok sam čekala na prozivku,  sam srela podosta osoba ženskog pola i ono što mi je na kraju zaparalo oči je da sam videla samo par njih odevenih u suknje. Sve ostale su bile odevene u farmerke. Obične, svakodnevne, radne, opuštajuće, vikend, izletničke, za putovanje i rekreaciju farmerke. Naravno u kombinaciji, već kako ko želi, sa bluzom, džemperom, retko  blejzerom, upotpunjene čizmicama, tek poneka u cipelama. Nisu to bile žene klijenti, kao ja, u prolazu što bi se reklo, već naprotiv, one koje rade u sudu. I zasmetao mi je taj, ja ga zovem, apa drapa stil odevanja.
 Nije da ne volim farmerke. Naprotiv. Iako me ima, rekla bih čak i previše i ja ih nosim, ali nikad ih nisam nosila  do posla. Kažem do posla, jer ja sam na svom poslu nosila radnu uniformu.
I zasmetale su  mi nekako te farmerke. Možda zato što mesto kao što je sud smatram ustanovom a priori za respekt, ustanovom od primera.
 Ne bi mi uopšte zasmetalo da su te dame bile obučene u pantalone, jer i one daju takodje isti, ako ne čak i veći komotitet kao i farmerke, ali daleko više, po meni, pružaju samopouzdanja. Da ne govorim o samom opštem izgledu.
E sad, da ne biste mislili, gledaj ovu našla da popuje, pa i farmerke su vrsta pantalona, o ukusima ne treba raspravljati, svako ima pravo da se oblači kako hoće, ovo je slobodna zemlja, sloboda izbora je zagarantovana, može se biti elegantan i u farmerkama, stvar je shvatanja i razmišljanja,  itd. its., molim vas, šta mislite, jesu li baš farmerke odgorajuća garderoba nama ženama za svako radno mesto i svaku priliku?
                                  PS:   A možda su te zaposlene žene koje sam danas videla u sudu hrabre, žene koje žele da se i u tome izjednače sa muškarcima, jer oni već odavno nose farmerke svuda i na svakom mestu pa im još kažu kako je to baš IN odeća.
Onda mora da sam ja skroz na skroz OUT.
*OljaKa

Нема коментара:

Постави коментар

Radovalo bi me da saznam vaše mišljenje o ovoj temi :)